Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-09, 16:00   #25
tahk
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2009
tahk er på en erverdig vei

Sv: Redd jeg får en stor sprekk snart

Nå har jeg nettopp startet på Atkins igjen, etter et opphold på 4 år, men en ting jeg husker fra den gangen, var noen som fortalte om en person som hadde funnet ut at man kunne "lure" kroppen en gang pr uke, i 45 minutter.

Så hver lørdag, så spiste denne personen hva han/hun ville, i 45 minutter. Selvfølgelig ikke i hvilke mengder som helst, men akkurat hva personen hadde lyst på. Og personen gikk i alle fall ikke opp i vekt. Detaljene begynner å bli såpass vage at jeg ikke husker om dette fungerte om man skulle ned i vekt eller ikke.

Etter det jeg husker fra den gang, så kunne det faktisk lønne seg å skeie ut dersom vekta sto bom stille over lang tid. En "overdose" karboer fikk igang forbrenningen på Atkins igjen.

Så, dette kan jo være en mulighet for de som er redd for å sprekke, og som vet at de klarer seg med de 45 minuttene, den ene gangen pr uke.

Siden dette er første gang jeg leser i forumet på 4 år, så kan det godt hende at det er kommet oppdatert info om akkurat dette. Vis gjerne til eventuelle tråder.

tahk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat