Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-09, 11:00   #7
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd hypnose for røykeslutt?

Har ikke sluttetå røyke med hypnose, men derimot med hoemopati. Fikk noen piller for noe HELT annet, og etter at jeg tok dene ene smakten det helt pyton, som å spise aske! Jeg hadde ingen intensjoner om å slutte, og var faktisk litt sur da jeg snakket med homeopaten og han fortalte at disse pillene også var et sterkt middel man brukte for å få folk til å slutte å røyke. Det er vel 2.5 år siden, og er helt ferdig med røyk.
Det tok ca ett år å bli kvitt suget, men må jammen meg si det var effektivt at smaken forandret seg så utrolig, at når jeg prøvde meg på et trekke så smakte det så ufattelig dårlig. Kan jo si noe annet enn at det er utrolig effektivt når det får en som ikke har tenkt å slutte å røyke, til helt å kutte ut på dagen
Dyrt er det heller ikke (200 pr time eller noe?)

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat