Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-09, 10:10   #6
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Prøve å finne ut av mett/sulten

Jeg skjønte i starten ikke hvordan jeg skulle klare dette med mettheta, og leste med bekymring om folk som ikke klarte mer enn ett-to måltider om dagen.
Jeg har selv både gått i dagevis uten å spise, for så å gå inn i et 5 måltider om dagen regime.
Men nå, etter en del uker, så begynner jeg faktisk å merke det. Trente i dag tidlig uten å spise først, noe som i utgangspunktet er en sjokkerende tanke! Og det utne å ha spist særlig mye i går heller.
Og jeg har en helt annen følese i kroppen enn da jeg med vilje gikk uten å spise hele dagen.

Jeg tror man skal være litt forsiktig med å henge seg opp i BÅDE kalorier og karbo. Særlig siden kaloriinntaket vil være høyere pga alt fettet. Tallene kan bli litt skjeve. Så mitt råd er å ta det rolig, og la det gå seg til. Selvfølgelig skal man ha det i bakhodet, men i startten trenger kroppen å lære ting på nytt. Lykke til!