Tråd: Hjelp meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-09, 09:33   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av imy, her.

hvor får jeg ak i de bøkerne??? jeg er ikke så glad i bøker egentlig... er det tungt og kjedelig stoff, har jeg lett for å legge bokene til sides og overse den desverre... men det skader jo ikke å prøve... jeg får bestille meg en bok, og se om det vil hjelpe meg eller ikke....

er det mange som ikke klarar å holde vekten nede når de er ferdig med vektreduksjonen?? må jeg leve etter den flosofien jeg velger resten av livet for å si det enkelt???

Hvis du har tenkt og fortsette å spise brød og patsa etter at du er ferdig med vektreduskjonen, så går du sannsynligvis opp igjen. De fleste som faktisk har gått opp så mye som oss, de har gjort det fordi de ikke tåler den type mat.
Vil du gå ned i vekt og beholde vekta og få mange andre helesefordeler på kjøpet? Så skaff deg en bok ( gjerne låne på biblioteket og lese flere til du bestemmer deg for en å kjøpe), vi snakker om livet ditt her!
Det finnes ingen enkel vei til å gå ned 45kg på, du må invistere et år av livet ditt for å få det bra resten av livet.
Piller og lavkalorikurer kan sikkert funke det, men å velge noe som kroppern er fornøyd med må vel være bedre? Lavkarbo er vektregulerende og kroppens måte å regulere seg selv. For å si det sånn, hadde kaloriteorien funka, så hadde min svigermor veid 55kg, men det gjør hun ikke, når langt over 60% av energiinntaet er fra karbohydrater... Jeg hadde også gått ned i vekt om kaloriteorien funka, men den gjør meg feit. Så nå kuttet jeg karbene og la på 100kcl i fdøgnet og går ned

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat