Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 15:07   #10
emma1
Medlem

emma1 sin avatar

Medlem siden: May 2008
emma1 er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så skuffet over meg selv

Takker for alle svar !
De motiverer veldig og det er godt å høre at det er andre som er i samme båt!

Tror nok det er veldig viktig å ta dette som en endring av livsstil i stedet for en kur.

Det blir en del utfordringer fremover med kosekvelder med familien når det er GP, 17.mai og min datters konfirmasjon neste helg. Der er det innleid kokk som lager 3-retters, men får forsøke å være forsiktig. Har funnet oppskrift på en ostekake som gir 3 karber pr stk, og siden jeg skal bake alle kakene så skal jeg sannelig bake den også. Da kan jeg unne meg en bit med god samvittighet.

Jeg synes det har vært lettere å legge om kostholdet nå, siden jeg stort vet hva jeg kan spise og ikke. Jeg finner selvsagt ikke boken om Ketolysekuren så håper noen kan svare på om det jeg spiser er nogenlunde riktig?

Til lunch spiser jeg salat, paprika, ost m/0 karber, kremfløte og en kvart kylling.

Til middag spiser jeg variasjon av laks, ørret, kotteletter, kylling, biff osv - alt rent kjøtt eller fisk og har alltid mye brokkoli og eller blomkål til. Serverer alltid med en fløtesaus uten mel, eller rømmesauser e.l.

Til kvelds kan jeg kose meg med noe pålegg uten karber med agurkstenger og ost eller baconkrisp.
Jeg drikker kun vann hele dagen, ellers har jeg laget meg forskjellige confectadrikker som både er friskt og leskende.
Spiser også 3 mandler pr dag.

Høres dette riktig ut, og er det noe mer jeg bør spise?
Jeg må også nevne at jeg tar alle vitaminene pr dag som hører til Ketolysekuren.

Takk igjen alle sammen - vi får holde hverandre oppdatert og støtte, hjelpe og trøste hverandre

emma1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat