|
Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Heisann
Jeg starte også på ketolyse forrige mandag. Jeg har ikke telt karber, men har vært veldig forsiktig med inntaket, stort sett grønnsaker til middag. Ofte blomkål kokt i fløte som igjen er most og så tilsatt smør, mektige greier. Ellers er jo dette en kost en blir fort mett på og metthetsfølelsen varer lenge.
Har ikke hatt de store problemene med svimmelhet, hodeverk oa. Det jeg har savnet er litt frukt, jeg har spist litt bringebær med kremfløte om kvelden og da ofte etter trening, har ikke søstoff på og har heller ikke den store søthungeren. Men jeg har faktisk unnet meg en liten bit mørk sjokolade med ingefær og sitron (nyyydelig) av og til.
Jeg gikk tidlig inn i ketose, er litt usikker i kveld siden jeg drakk kaffe med melk og suketter i, og vi skal vel strengt tatt ikke ha hverken kaffe eller søtningsstoff.
Hvor lenge skal dere være i ketose?
Jeg har som mål å gå ned mellom 20 og 25 kg, men får ha delmål og det er å komme ned til 85 kg. Jeg veide i utgangspunktet 93,2 kg (mandag 4 mai) og i dag viste vekten ned til 90,3 kg altså et tap på 2,9 kg noe jeg er veeeldig fornøyd med.
|