|
Sv: Jeg er sååååå skuffet over meg selv
Hei Emma!
vi er i samme båt. Jeg gikk ned fra 73,5 til 67,5 i fjor høst (på 9 uker) og var så fornøyd. Kom inn i masse gamle klær og koste meg skikkelig. Så kom jula. Så kom fridagene. Så kom vinterferien. Så kom en haug med seminarer og overnattingsturer. Og vips, i påska veide jeg 73,5 igjen.
Nå er jeg igang for 2. og SISTE gang. Har gått ned til 67,5 igjen, men denne gang på bare tre uker. Det er mye lettere andre gang enn første, for nå vet jeg hva jeg kan spise og hva jeg skal holde meg unna.
Et tips er å holde seg unna kunstig sukker. Forrige gang prøvde jeg ut ostekaker og suksessterter og alskens desserter fra oppskriftene her inne. Spiste også sjokolade uten sukker. Jeg gikk jo ned, men veldig mye saktere enn jeg kunne ha gjort. Nå sier jeg nei til alt kunstig sukker. Jeg tror det bare øker suget på noe søtt.
I lunsjen på jobben sitter halvparten av damene og spiser en slags suppe som skal virke slankende. De har gått ned kanskje et par kilo siden påske. De glaner stort når jeg drar fram kotelettene...
Lykke til!
Hanne
|