|
Jeg er så skuffet over meg selv
Ja, nå er det på'n igjen
Gikk på Ketolysekuren for akkurat ett år siden og klarte å gå ned 15 kg - kom ned på idealvekt.
Nå har jeg gått opp igjen 10 kg og er skikkelig skuffet over meg selv! Så nå har jeg begynt igjen - 1 dagen i dag ! Jeg mistet utrolig mye hår sist jeg gikk på kuren, men det kom tilbake da jeg sluttet på kuren. Noen som har råd mot dette?
Nå skal jeg ned minst 10 kg, så må jo bare bite tennene sammen! Synes det er vanskelig å holde meg nede når målet er nådd. Kiloene har kommet jevnt og trutt på igjen. Jeg kjøpte t.o.m. boken - "Etter slankekuren" tror jeg den het, men skeiet selvfølgelig ut, da jeg var slank og følte jeg kunne unne meg litt ekstra... Kom inn i en ond sirkel, hvor jeg fikk nerver av at jeg enda en dag hadde skeiet ut - så nattesøvnen ble så som så, og matinntaket økte! Vekten ble skjøvet langt inn i et skap osv.
Nå er det slutt!!!! Skal bite tennene sammen, og tenker at når kiloene begynner å forsvinne så stiger nok humøret også.
Noen som går på kur for andre gang? I så fall - går det like greit 2.gang med vekttap osv?

|