Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-09, 18:22   #1
marli
Nytt Medlem

marli sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Alder: 33
marli er på en erverdig vei

For mye fett og for lite karbohydrater?

jeg er helt ny på ketolysekuren, har lest masse og vet at man skal ha i seg mye fett og under 15 g. karbohydrater per dag. likevel er jeg bekymret for at jeg gjør noe feil, sånn at jeg bare legger på meg alt fettet jeg spiser... det skulle jo tatt seg ut, nå to måneder før bikinisesongen

dette har jeg spist i dag;

frokost:
omelett laget av ett egg, ca to ss sjampinjong, en liten håndfull revet norvegia og to kyllingskinkeskiver. vann og te å drikke.

lunsj:
tre 'ruller' med en kyllingskinkeskive og to skiver norvegia i hver rull.

middag:
én grillet kyllingfilet, to små grillede løk (charlottløk? på størrelse med en cherrytomat, hvertfall) og ca 3 ss grillede sjampinjonger. + en liten salat laget av isbergsalat, etpar cherrytomater og litt fetaost.

til kvelds skal jeg spise resten som ble igjen av salaten fra middagen.

er dette passe? for lite/for mye av noe? er det også sånn at jeg ikke vil gå ned i vekt dersom jeg ikke tar ketolysepillene? har ikke fått bestilt dem enda. (eller eventuelt; noen som vet om de kan kjøpes over disk i oslo etsted?)

hva skjer dersom jeg spiser for mye fett? og kan jeg spise nøtter? yoghurtnøtter? er helt hekta på yoghurtnøtter, med noen sånne kan jeg klare meg uten alt annet snop lett. så, dør jeg om jeg spiser etpar yoghurtnøtter?

veldig mange spørsmål, men blir utrolig takknemlig for svar

marli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat