Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-09, 12:26   #62
erleperle
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, det har jeg lest og jeg stusset litt over det. Ketonene er jo et resultat av fettforbrenningen, men da må det vel være sånn at jo høyere fettforbrenning jo mer ketonutskillelse, og da altså jo mørkere stix?

Hvor mange måltider spiser dere per dag?

Utslaget på ketostix sier ikke noe og hvor høy eller lav forbrenningen er, den forteller hvor mange ketoner osm er i urinen. Derson urinen er full av ketoner kan det være fordi du ikke har drukket nok vann. Er den bare lyse lyse lilla viser det at du fremdeles er i ketose og bruker fett som energikilde

Jeg har også fått mørke lilla og følt at nå må jeg jammen meg brenne masse fett. Men det har ikke utslag på hvor mye du går ned. Poenget er at du skal være i ketose. Hvis du får mørkelilla, tenk deg heller om, har du drukket nok vann?

Jeg spiser som regel frokost, lunsj, middag og kvelds, men nå i helgene blir det heller mindre porsjoner og flere måltider. Har hatt frokost mellommåltid og lunsj allerede jeg. Prøve rå få i meg størst andel av menge tidlig på dagen, er jo da jeg trenger energi.

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat