Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-09, 00:16   #7
danish
Seniormedlem

danish sin avatar

Medlem siden: May 2008
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Havregrøt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

" talg, flesk, beinmarg og grisefett mv." Not gonna happen! Jeg klarer ikke få sånt ned, får jeg fett i munnen, brekker jeg meg !

Pingle

Du ikke spise alle matvarene som står der. Det viktigste er at du får i deg næringskraftig mat, som egg, fløte, smør og fett kjøtt.

O. e. tillater stort sett ikke korn fordi de a) er skadelige for kroppen (inneholder næringshemmere o. l), b) er næringsfattige (protein av lav kvalitet, lite mettet fett og fettløselige vitaminer). En havregrøt i ny og ne går sikkert greit, men Kwasniewsi foretrekker omelett, bacon eller endog røykalaks med eggerøre til frokost. Du kan også spise hjemmelaget iskrem.

In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat