|
Sv: Uteblitt menstrausjon pga Ketolyse?
Når du tester, test alltid med morgenurin. Tester skal slå ut med en gang mensen ikke kommer, jeg har aldri opplevd at clear blue og quick response ikke har gitt klart resultat dagen etter uteblitt mens. Men om du er usikker, drikk lite i kveld og ta en ny test i morgen. OG tiss i et beger og ta testen i den, da gjør du det helt sikkert riktig.
Det kan godt være at det er ketosen som gjør det. Jeg blødde nemlig bare 3 dager denne gangen, og jeg er i allefall ikke gravid.. Men siden du er så mye over tiden, så kan det være kjekt å teste en gang eller to til.
Ellers var nok våre urmødre alltid i ketose når de var gravide, så jeg tror ikke det var så farlig. Jeg var i ketose sist jeg ble gravid, og at jeg fikk et barn med et syndrom har ikke noe med det å gjøre, men det er en tilfeldighet pga gener.. Men det er bare 1%sjanse for å få et barn med dette syndromet og ingen har fått to barn med dette, sånn minus tvillinger og trillinger Hadde ikke noe med kostholdet å gjøre, men kostholdet gjorde nok at jeg ble temmelig kjapt gravid..
|