Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-09, 07:48   #4
Sandy
Medlem

Sandy sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sandy er ny på veien

Sv: Trenger råd vedr. vekt, trening og lavkarbo

Pokker, dette er frustrerende! Jeg føler virkelig at jeg spiser akkurat det samme som jeg har gjort de siste mnd, men allikevel går vekta oppover. Ok, jeg trener ganske mye nå i forhold til i fjor, men det får da være måte på. Målebåndet viser akkurat det samme som det har gjort hele tiden, så det er vel bra, men det er den psykiske biten ved at vekten går oppover som plager meg.

Skriver opp en typisk dag - kanskje det er lettere å komme med en tilbakemelding da om det er kostholdet mitt:

Frokost: Proteinshake med ca. 2dl bringebær, vann, linfrøolje, psylliam husk, linfrø og 40g Tech Nutrition proteinpulver.

Lunsj: enten middagsrester eller en stor salat (salat, cherritomater, rå champis, egg, e avokoado, paprika etc.) med tunfisk (eller kjøttrester) med olje og balsamicokrem

Middag: Ofte kjøtt, kylling el. fisk stekt i smør med stekte grønnsaker (løk, chilli, paprika, squash, champignong, brokkoli, tomater) som jeg heller fløte over. Serveres enten slik, eller med quinoa eller røde linser til - og da spiser jeg lite av det.

Er jeg sulten på kvelden, spiser jeg et en høy skive rugsprø med no kjøtt/ost og grønt.

Drikker mye vann, unner meg kaffe med melk og en og annen sjokokaffekopp med kaffe fra automaten fra jobb (som sikkert inneholder for mye sukker...)

Tar ellers imot tips til din typiske dag under vedlikeholding, kombinert med trening.

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat