Jeg steker bare opp litt løk, sopp, squash, paprika og krydrer Spiser ikke mye av det til hvert måltid, men blander det med suppen for å få litt annen smak. Resten putter jeg i kjøleskapet til neste middag, eller omelett for å få litt "buljong" av det kan du jo helle oppi litt vann og la det boble opp. Til frokost spiser jeg enten pannekake, omelett eller chokocereals. på jobben blir det en bar, en kako eller cappuchino. Jeg synes nesten den er litt for søt. til middag er det suppe eller paella. til kvelds er det enten en av dessertene, kjeks eller nøtter. Jeg varierer suppene og frokostene så jeg ikke blir lei smaken - og krydrer litt. Jeg prøver å ta med kjeks og nøtter når jeg skal på besøk til noen eller brownies - siden jeg ikke kan spise kaker og vafler og sånn Det er ikke morsomt alltid når de spør og du svarer nei takk jeg slanker meg. Men du kan jo bare ta littegranne... hehe eh.. nei faktisk ikke.. Ålreit når du merker at de ikke forstår deg i det hele tatt. Men men..bare være sterk og standhaftig. Fram med kjeksen og vannflaska Jeg er ferdig med fase 1 uka etter 17. mai. Da gleder jeg meg til fisk, kylling og kjøtt