Hei! er ganske fersk i gamet her,men har noen spørsmål,jeg føler meg helt på bærtur om dagen og vet nesten ik hva jeg ska spise .håpte en av dere kunne gi meg noen svar.har prøvd grethe rode for lenge siden men orker ik og telle kalorier mere .har prøvd ketolysekuren men syntes det er vanskelig da jeg ikke tåler hverken egg,fisk,sjømat og nøtter. har til nå prøvd og erstatte frokost og lunsj med pulver fra easy life..er det dumt når man går på ketolyse kuren?ellers spiser jeg salat med feta og kylling og olivenoljedressing til middag.til mellommåltid sånn i 18 tida spiser jeg litt kesam med litt bringebær,jordbær,blåbær.til kvelds blir det pulver og en kopp te med litt søtning..har vurdert og følge lavkarbodiett eller south beach dietten.frykter at jeg spiser for lite fett....ska jeg bare følge en lavkarbo diett istedet eller south beach dietten??...prøver og komme i ketose men føler at det går feil hver gang ...ps føler meg mye trøtt og slapp om dagen..spiser jeg for lite?? på forhånd takk for svaret :=) hilsen Vichy