Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-09, 09:25   #3
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Palmeolje skikkelig usunt?

Jeg har ikke satt meg sånn veldig inn i palmeolje, men jeg reagerte på reportasjen fordi alle produktene de viste frem var "unødvendige" produkter som er veldig sammensatt og hadde lange uforklarlige ting i innholdsfortegnelsen.
Jeg klarer liksom ikke ha sympati med en far som klager over at han ikke får vite hva slags vegetabilsk fett det er i en pannekakemix-pose!! Er det bare meg, eller kan "denne vanskelig situasjonen for forbrukerne" omgås fullstendig ved å lage ting selv fra bunnen av..
Og jeg reagerte selvfølgelig på at de ville innføre merking av mettet fett i maten. Jeg er ikke i mot bedre merking, men det er jo forskjell på mettet fett også da. Og ingen klarer å lure meg til å tro at f.eks bokstavkjeks blir sunn fordi man bytter ut mettet fett med umettet eller motsatt .. Sukk..

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat