Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-09, 11:11   #13
arvid g
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
arvid g er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Hjelp! Mat fett studie,trenger mange svar!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ja, vel, dette er jeg ening i, sålenge man ikke spiser noe annet usunt i tillegg. Jeg har nemlig IKKE spist lettvarianter av mjølkeprodukter, kun fløte, rømme og smør de siste 15 årene og temmelig lite planteoljer, jeg bruker planteoljene til å rense maling av fingrene Men selv om jeg har spist dette, så veier jeg 130kg... Fordi jeg har spist sukker og hvetemel i tillegg( jeg er en ivrig baker..).
Jeg synes den undersøkelen din kan virke til å bli for tynn til å få et riktig resultat, siden folk gjerne blir sjuke og overvektige av andre ting enn bare lettvarianter og planteolje..

Uff, nå er jeg litt freidig,men...jeg lærer visst aldri!
ok,hadde jeg vært deg ville tatt kvelertak på legen min,og forlangt et registreringfritak på Armour Thyroid for å fikse det Lave Stoffskiftet(jeg har gjort det),så ville jeg kjøpt Progest-E-complex fra England,Naturlig Progesteron,for å prøve å rette opp Østrogen dominansen(jeg og mange av mine nærmeste+flere jeg trener gjør det,jeg har adressa om ønskelig). Kutte ut ALLE fler-umetta fettkilder! Inn med Kokosfett!

mvh
arvid g

arvid g er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kroppens behov Svar med sitat