Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-05, 18:49   #12
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Jeg har ikke stangnert noe ved å drikke Fun Light, men hva vet jeg vel egentlig, for jeg har ikke veid meg UTEN å drikke det, men faktum er vertfall at jeg har gått ned jevnt og trutt forde. Drakk opp til 8 store glass om dagen med Fun Light. I dag har jeg offisielt bare drukket vann i EN uke! Jeg trodde heller ikke jeg likte vann, men det er ikke så ille som jeg trodde (eller så ille som jeg husket).

Ps, det blir DYRT å kjøpe en FunLight eller to i uka, gitt..

Lykke til hva enn du finner ut

Flott Lita at du har lært deg å drikke vann også,og jeg er sikker på at de fleste kan det,vann er egentlig ganske godt det.
Må bare si en ting,ganske mange kvinner som har født barn får problemer med vannlating med årene,og ei på jobben drikker ikke vann fordi hun da må fly på do hele tida???? Men hvordan får man trent opp blæra da,dersom en ikke drikker vann,og dessuten har hun angina og burde absolutt få i seg væske for å få rensa kroppen istedet for å tylle i seg Kaffe au lait(som er full av sukker)
Nei la oss kjempe for vannet dere:-)