Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-09, 16:39   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Mat fett studie,trenger mange svar!

Opprinnelig lagt inn av arvid g, her.

90% av svarene blir at ingen overvekrige har spist Meierismør,fet ost&H-melk i de siste 10-15 år. De har brukt Plante fett(omega-6)
arvid g

Ja, vel, dette er jeg ening i, sålenge man ikke spiser noe annet usunt i tillegg. Jeg har nemlig IKKE spist lettvarianter av mjølkeprodukter, kun fløte, rømme og smør de siste 15 årene og temmelig lite planteoljer, jeg bruker planteoljene til å rense maling av fingrene Men selv om jeg har spist dette, så veier jeg 130kg... Fordi jeg har spist sukker og hvetemel i tillegg( jeg er en ivrig baker..).
Jeg synes den undersøkelen din kan virke til å bli for tynn til å få et riktig resultat, siden folk gjerne blir sjuke og overvektige av andre ting enn bare lettvarianter og planteolje..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat