Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-09, 12:26   #153
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av LabbeLis, her.

Nå var det kanskje litt ekstremt å si at de er kjempegode, men jeg er enig med meg selv i at de (iallefall melkesjokoladen, som jeg har spist mest av) ligner mer på sjokolade enn atkins. Ikke nødvendigvis på smak, men på konsistens og at den smelter mer på tungen - som ordentlig sjokolade.

Men, dersom noen har tips til annen sukkerfri/lavkarbo sjokolade som er å få kjøpt i butikkene, så tar jeg imot med takk og bukk Er enda ny på dette.

Uff, sorry. Så jeg var litt hard på den , det største problemet, synes jeg med Sukkerfritt, er at det er så gruelig mye maltitol i de at de blir helt forferdelig søte, videre får man noe vanvittig med luft i magen (i alle fall jeg ).
Jeg spiser helst bare heeelt mørk sjokolade, typ 86%, men jeg synes Anthon Berg sin sukkerfrie sjokolade er en av de bedre. Det har vært mange butikker som har solgt den. Cavalier sine er helt klart best! Men de får man stort sett bare kjøpt på helsekost nå om dagen ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat