Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-09, 00:00   #148
LabbeLis
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 38
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Namnamnam.. JEg elsker Atkins-sjokoladen, for den ER en sjokolade for meg! Den slukker tørsten etter sjokolade, definitivt. Og det hender jeg spiser to om dagen *Fyfy*
Egentlig skulle jeg ønske jeg ikke fant den i det hele tatt, for jeg klarte meg fint (dog med litt savn) uten, helt til jeg "oppdaget" den gjennom en venn...

Men en annen sjokolade uten sukker er platene merket "Sukkerfritt". De er kjempegode, og minner mer om sjokolade enn Atkins egentlig. Også har de flere forskjellige sorter; med nøtter, hvit sjokolade, melkesjokolade, mørk osv.. Problemet er bare at det er svææææært få dagligvarebutikker som har denne sjokoladen. Du kan være heldig å finne den på helsekost, men det er dyrt...
Her er linken, så du/dere vet hvordan den ser ut. http://www.sukkerfritt.com/index.php...hk=1&Itemid=27

Men det skal sies, at når jeg har kjøpt den i butikken, så har den kostet 19.50 pr. stk... Så dette er dyrt.

Men et lite tips iallefall

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat