Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-09, 23:57   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Full pris på mat på kafè når man ikke bestiller pommes frites?

Altså, når dere går på kafè og bestiller middag og sier at dere skal ha uten ris/pasta/potet/pomes frites, betaler dere da samme pris som med? Jeg synes liksom jeg kunne fått litt esktra salat jeg... De slår jo ALDRI av prisen der jeg går. Er det slik å forstå at risen eller potetene bare er en bonus på maten som man ikke betaler for Ikke det at 20kr avslag er så mye... Men jeg lurte på, er det riktig å betale for noe man ikke bestiller? Ber jeg om ekstra salat, så kan de jo finne på å legge på prisen...

Hva synes dere om slike saker? Jeg syntes liksom 159kr for biffsnadder uten den SVÆRE porsjonen med pomes frites og med den lille salathaugen kanskje ikke var verdt 159kr når jeg bare bestilte halvparten av maten... Ikke at jeg ville ha halv pris altså, vi snakker jo biff her

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat