|
Sv: Hei! Start 20. april
Opprinnelig lagt inn av tingeling2009, her.
Idag hadde jeg første veiedag! Var litt nervøs... Jeg var på jentekveld igår og så ungkarsfinalen, og da drakk jeg baylies og spiste litt popcorn. Selv hadde jeg medbrakt jordbær og vanlijekesam så vi dyppet dem i... Når jeg gikk hjem fra jentekvelden inatt, følte jeg meg som en stappa pølse... Men jeg tvang meg selv på vekta idagmorges - litt som en slags "straff" for at jeg hadde skeiet ut - og hadde ingen forventinger med noe særlig vektnedgang.. Jeg startet jo på kuren på mandag! MEN JEG HADDE GÅTT NED 2,2KG!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så utrolig lykkelig nå!!!! spesielt fordi jeg trodde jeg hadde ødelagt ALT igårkveld på jentekveld... Så nå er jeg sååå lykkelig! Og suuupermotivert for en ny uke i ketose!!!!! :-) Solen skinner, det er langhelg, og jeg er 2,2kg lettere enn jeg var for en uke siden! LYKKE! 
Gratulerer med kjempeflott resultat .
Jeg har også fredag som veiedag. Har gått ned 2 kilo siden forrige mandag og totalt 17 cm (4 cm rundt magen ). Jeg er kjempefornøyd. Det går ikke så fort som for andre her, men kan vel ikke forvente det, når en er over 40 år .
I dag har jeg hatt masse energi, for første gang siden jeg begynte på kuren.
Skal på besøk til venner i kveld og gleder meg til det. Det blir nok en sprekk, men har kjøpt lavkarbo øl og rødvin med lite sukkerinnhold. Det skal bli artig å se hvor mye jeg tåler 
Heldigvis er det ei uke til neste veiedag.
Ønsker alle sammen ei god helg .
|