Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-09, 15:33   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hva gjør jeg galt?

Les reglene for induksjonen godt og følg de til punkt og prikke og etter 14 dager gjenninnfører du en og en matvaregruppe som beskrevet under vedvarende vekttap.

Jeg gikk 5-på, før har jeg gått ned når jeg har spist kunstig søtning og fløte og cottage cheese, så det innførte jeg i uke to og siden har vekta stått bom stille. Nå, etter to dager uten fløte/cottage cheese og kunstig søtning, så virker det som om ting begynner å skje. Så hold deg til reglene for å få det til! Og jeg har altså hele tiden vært i ketose, så det hjelper ikke å være i ketose om man spise mat som hindrer eller senker vekttapet.
Og karbene skal komme fra grønnsaker og ikke masse fløte og creme fraiche, dette står i reglene også... Bruk smør for å få opp fettandelen, spis smør på kjøtt, lag deg eggemjølk ( søk på eggemjølk / eggemelk her.. knallgodt, du vil ikke ha vanlig latte nå )
Er du sulten, så har du ikke spist nok fett. Olje på salaten hjelper mye!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat