Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-09, 23:17   #66
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Jeg føler meg i alle fall veldig bra på dette kostholdet, og dersom det gir de ønskede resultatene, så vil jeg trappe forsiktig opp ved hjelp av Atkins vedvarendestige når jeg er ferdig.
Jeg tror nok ikke jeg tukler med stoffskiftet mitt eller forbrenninga mi, så lenge jeg her gjort noe riktig har det respondert, det både på Atkins, Fedon -men uten c-måltider, og nå noe á la ekstrem Skaldemann. Det er vel bare sånn med kroppen min at den trenger å lures ned i vekt på forskjellige måter for hver omgang, liksom. Men på denne kosten har jeg eliminert alt som kan kalles partystoppere, så jeg håper virkelig jeg fortsetter å gå ned. Ikke savner jeg noe, men jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve sånn for evig, det vil bli et savn med tiden, å ikke kunne spise grønnsaker o.l.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat