Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-09, 22:53   #203
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det er jo en grunn til at det blir anbefalt å spise en omelett og en suppe per dag. Selv om man fortsatt går ned i vekt, betyr det ikke at det er på det riktige grunnlaget. (eller har legen sagt at du ikke må?)
Suppene og omelettene er ikke noe jeg jubler over, men jeg har funnet krydder som passer til min gane, og lager omelett med masse grønnsaker, sånn at det blir grønnsaker med litt omelett-smak og ikke omvendt.
Scartz, bestill for guds skyld ikke mer en en pakke av hver i første omgang. Det er ikke så veldig stor forskjell på de forskjellige omelettene og suppene (men det kan være fordi jeg krydrer mye, altså), så liker du en, liker du sikkert alle. Jeg bestille til ca 14 dager første gangen, og da satt jeg ikke igjen med altfor mye jeg ikke likte, og kunne bestille mer av det jeg likte. Jeg må snart bestille igjen (er nå på tredje uka..? eller er det fjerde..?), men da bare av ting jeg har vært spesiellt glad i, og derfor er tomt nå
Mine favoritter er chokofrokost, vanilje/caramel bar, pannekaker, brownie (men den er veldig sterk på smaken), og kjeksen. Suppene og omelettene går ned, jeg synes de smaker ganske likt, jordbær-desserten er vel den eneste jeg gruer meg litt til å spise igjen, også synes jeg konsistensen på eple/kanel og sjokolade baren var merkelig.

Er det forresten noen som vet om praline-baren er stor eller liten?