Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-09, 21:13   #65
Sandy
Medlem

Sandy sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sandy er ny på veien

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Først må jeg si at dette er en utrolig spennende og inspirerende tråd! Har lyst å slenge meg på fettfestivalen med en gang, men har en liten skeptiker i meg. Er, og har alltid vært en grubler og må rett og slett gruble litt i lag med dere.

Jeg hadde ikke så altfor mange kilo å ta av, men gikk i alle fall ned 8 kg i begynnelsen av 2008 ved hjelp av lavkarbo og 4 uker ketolyse. Har holdt vekten i 1 år i morgen (!) og er kjempefornøyd med det. Jeg holder meg stort sett til lavkarbo med noen få utskeielser.

Har også disse siste 3-5 kiloene som jeg har lyst til å ta av og tenker nå umiddelbart at noen få uker med fettfestival kunne gjøre susen! MEN: det jeg er skeptisk til er å tukle med kroppens forbrenning/stoffskifte(?) og toleranse overfor karbohydrater enda mer... Merker jo at jeg har blitt mer vàr overfor karbs etter at jeg gikk på ketolyse, men tror jeg nå etter sakte opptrapping tåler mer samtidig som jeg holder vekta stabil. Hva tror dere? Er dette bra for kroppen?

Jeg kommer heller aldri til å gå over til noe høykarbokosthold igjen og har funnet en livsstil som passer meg godt, og tenker selvsagt å gå rett tilbake til det jeg gjør nå.

Har noen erfaring med ketolyse - lavkarbo - ekstremlavkarbo/fettfestival og så tilbake til lavkarbo?

Er takknemlig for svar

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat