Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-09, 08:32   #170
Dis
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Alder: 47
Dis er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av tingeling2009, her.

Jeg pleier alltid å gå opp et par kg når den herlige tanta er på besøk iallefall. Det er et skikkelig ork egentlig.. men men..

Til du som skulle på utdrikningslag på lørdag - drikk lavkarbo øl? Tuborg Lite? Hansa Lite? osv..? Tror de fleste øltypene har en lavkarbo versjon nå .. Uansett så vil du jo få i deg mer karbohydrater siden det er utdrikningslag osv, men jeg mener å ha lest at lavkarbo øl skal være et godt alternativ 3kg på en uke er kjempebra!!

Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!!

Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk

Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall

Ja, skal drikke lavkarbo-øl så godt det lar seg gjøre! På selve ølsmakingen tror jeg det blir vanskelig, da det nok blir en del eksotiske ølsorter (skal til en pub med godt utvalg og få guidet ølsmaking). Siden skaden først skjer, så skal det bli spennende å se hvor mye det har å si på vekten. Jeg blir fornøyd dersom den står stille til neste onsdag

Og ja! Det er en heeeerlig følelse å ta seg en god tur i finværet! Er fra vestlandet jeg også. Føler jeg får dobbel god samvittighet de dagene jeg trener/går tur OG spiser lavkarbo. Frysninger har jeg forresten ikke opplevd, ikke som jeg har lagt merke til. Nesten motsatt, vil jeg si, men kan hende det er tilfeldigheter eller innbilning. Ikke godt å si.. hehe

Dis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat