Tråd: Hva nå da?
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-05, 20:40   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av montry

Har fulgt induksjonen i snart 2 uker og har gått jevnt og trutt ned. Men de siste to dagene har vekta stoppet opp og jeg har nærmest gått opp 200-300 gram! Hva skjer?? Er det vanlig?

Det er heller regelen enn unntaket ja. Det kan går alt fra 2-3 dager til 4 uker før kroppen ha justert seg..... For noen lengre.... Jeg gikk 8 uker jeg. Da gjelder det å holde fokus og ikke gi opp !!

Men hvorfor veier du deg hver da ?? Det må da være forferdelig frustrerende ? Atkins sier at om du vil ha søvnløse netter, - eller om du er machosist, - ja da må du bare veie deg hver dag !!