Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-09, 19:51   #197
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Kom på to spørsmål:

Har dere kjøpt inn alle de nødvendige vitaminene? Legen sa d kostet opp i 1000 kr for alt man trengte! :O Fikk ikke skikkelig svar på om jeg kunne bruke multivitaminer samt tran vedsiden av..

Åsså de grønnsakene man skal max ha 250g per dag:
Gjelder det totalt ALLE grønnsakene i liste 2, eller kan jeg ha 250 g løk og 250 g av annen grønnsak i samme lista?

Du skal ikke trenge å ta ekstra vitaminer ved siden av? Disse produktene er jo lagd slik at de skal dekke dagsbehovet for div. vit. Jeg tar bare tran ved siden av, og det etter at legen på blodprøveresultatene så at jeg etterhvert hadde for lite av det gode kolestrolet.
Ditt siste spørsmål: Vet jeg ikke i farta, men jeg har tatt litt paprika og litt løk osv, og det har gått bra.

Ang. hvilke av produktene som er gode: Det er jo smak og behag. De fleste liker chocolat cereals til frokost. Mange liker brownies. Jeg liker også chokolate moussen. Alle liker barene...Jeg likte ikke suppene eller potetmosen. Lager heller suppe fra bunnen selv. Men kuren er enklere og billigere å gjennomføre hvis du får i deg en av suppene.
Lykke til!! Tro det eller ei, jeg har mer eller mindre greid å leve på denne maten i 3 mnd, og gått ned 18 kg.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat