|
Sv: Hei! Start 20. april
Hei!
Er ny på forumet, oppdaget ikke denne tråden før nå. Jeg begynte på ketolysekur sist onsdag (da har jeg ca. startet den tjuende ) og veide meg igjen i dag. 111,1 kilo, nedgang på 3! Tross en del rødvin på lørdag, men har ikke spist noe "forbudt" overhodet. Skal i utdrikkingslag nå på lørdag som kommer, og jeg ser at ølsmaking er en del av programmet. Samt utepils og generell øldrikking ellers... Jeg tenkte først at "nei, dette kan jeg rett og slett ikke, jeg får drikke vann", men så har jeg ikke lyst å legge noen demper på stemningen heller. Det gjør man vel kanskje raskt dersom man begynner å ymte frempå at man ikke vil delta på moroa. Så.... jeg må nok bite i det sure eplet og sette hele ketolysekuren min på vent den lørdagen, og så være ekstra flink fra og med søndagen av og ut mot sommeren. Målet mitt er å veie 95-100 kilo, men har ingen spesiell hast. Ville vært morsomt å nå det til ferien, dvs juli, men skal si meg svært fornøyd med 105 kilo også.
Jeg går på prednisolon for tiden (to uker igjen), så de 3 kiloene er jeg særdeles fornøyd med! Er nok en del vann, dog, men 3 kilo er 3 kilo! hehe..
|