|
Sv: Hei! Start 20. april
Opprinnelig lagt inn av birk, her.
Det er vel ingenting av det jeg spiser som har ekstremt mye karbo. Men mange av grønnsakene har jo litt høye karbo-innhold i forholdt til kjøtt, egg og ost. Tenker på gulrot, løk, tomat, korn og frø. Men har kanskje vært litt hysterisk på å holde karboinnholdet så lavt som mulig under 20 om dagen. Hvor mye er egentlig maks i en slik diett. Som du kanskje skjønner har jeg ikke lest bok om dietten, men lest litt her og der på nettet og forhåpentligvis skjønt prisippet. Går i alle fall nedover på vekta
gulrot har jeg hørt er greit å holde seg unna, ihvertfall på ketolyse. korn og frø også... jenter skal ligge på 15 karbo om dagen, og gutter 20. står i boka at man etter noen uke kan øke på litt og litt karbo, for å finne ut hvor hver sin grense går. min grense går på ca 40, derfor ligger jeg på ca 30 om dagen. har vært litt bekymra fordi det ikke har føltes som om jeg var i ketose(begynte 21 april) men i dag var jeg supersvimmel når jeg våkna. kjente det godt på ånden min og tisselukta også, æsj! men gla for å være i ketose da vil anbefale at dere ikke veier dere så ofte, ihvertfall om dere er som meg og blir kjempeskuffa over dårlig el for lite resultat... fort gjort å gi opp men nå er vi jo mange som står sammen så da må vi jo klare det!!!! 

|