Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-09, 16:02   #19
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Tjukke må betale ekstra ... Hva syns dere om dette?

Da burde vel tynne få rabatt andre veien da? Har venninner som veier 50 kilo, burde gå for halv pris!

Tar man opp halvannet sete, bør man betale for det. Det er neimen ikke særlig bekvemt å sitte ved siden av en tjukkas.. Vi reiste til syden i fjor og med mine 125 kg...hadde ikke gubben min det særlig bekvemt... selv om han selvfølgelig ikke sa noe...

Men grensa på 130 for menn og 100 for kvinner blir jo helt bak mål da. Kan jo være en høy kvinne på 100 kilo og en liten herremann med samme vekt... da får de heller regne BMI poeng..mer rettferdig...

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat