Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-09, 16:17   #12
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, gravid, dårlig matlyst ... Hva bør jeg spise?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Dessuten kan man jo håpe på at lavkarbo hjelper til at barnet ikke blir så stort ved fødselen.

Jeg passer på å spise relativt ofte.
For meg er knekkebrød redningen - De runde multigrain. Jeg elsker de!
Starter dagen med to knekkebrød, kaviar og to egg.
Mellom er yoghurt naturell m et eple og neve nøtter.
Lunsj er gjerne to rugsprø med makrell i tomat eller annet pålegg som leverpostei, tomat og gjerne en appelisn eller gulrot eller noe
Middag er det vanskelige å ha så lyst på. I går lagde jeg meg en form med kylling, grønnsaker og fetaost.
Kvelds kan være så mangt. I går ble det en skål sjokoladeis....

jeg tenker også litt sånn at hvis jeg klarer å holde blodsukkeret nede, så blir kanskje ikke babyen så stor.. (det er da lov å håpe hvertfall)

tusen takk for dagsmeny forslag.. You read my mind
skal fikk utrolig lyst på knekkebrød med kaviar og egg nå tror jeg må svinge innom butikken, så jeg har det klart til frokost i morra..

I kveld skal jeg prøve meg på en kylling fajita.. og på søndag blir det Jamie oliver torsk med avokado og reker

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat