Det har bare gått to uker. Det er altfor tidlig å si at vekten stagnerer da ... Å sammenligne seg med menn blir også feil. De raser jo stort sett ned i et avsindig tempo Eksempelvis min mann har gått ned 10 kilo siden jan/feb, og den eneste forskjellen fra tidligere er at han nå jobber ute hele tden i stedet for å sitte på kontor 1-2 dager i uken. Spiser mer gjør han også, og har ikke kuttet ned på snop. Men nå sporer jeg av her ... Etter bare 2 uker er det for tidlig å si at vekta står stille. Når det begynner å nærme seg 3 ukers stillstand eller mer er det på tide å begynne å analysere kostholdet (dette er min mening, så her vil sikkert andre si seg uenig). Det som også har innvirkning er hvor mange kilo du skal ned. Er du kraftig overvektig går det som regel kjappere enn hvis det bare er noen pyntekilo. Hvis du nettopp har begynt å trene, så kan kroppen holde på vann. Dette går over når du blir vant til trening. Ta frem målbåndet Og igjen, den gamle floksen: Vi er alle forskjellige. Noen går ned mye og fort, andre går ned sakte, noen går ned jevnt og trutt, andre går ned i rykk og napp Hva gjelder maten: - Spis deg mett - Få i deg 15 gram karbohydrater (ikke mindre) fra grønnsaker - Nok fett - Mye vann Lykke til