Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-09, 10:33   #1
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Alpint - trening, tips og utstyr

Det hadde vært morsomt om det var mulig å dra i gang en ski-tråd for oss som syns vinteren er helt ålreit.

Her er alle velkommen til å delta, uansett hvor sær alpininteressen måtte være. Monoski, speedski, telemark og snowboard - her er det høyt under taket :-)

Jeg trenger tips for effektiv barmarkstrening. Jeg står mye på ski, men mest i preparerte løyper. Etterhvert har jeg fått en god teknikk, og pga mengdetreningen er formen brukbar. Jeg kan stå på ski fra tidlig morgen til sen ettermiddag uten å "gå tom". Like før påske skaffet jeg meg et par brede ski beregnet for offpist. Da oppdaget jeg at muskulaturen ikke var i så god form som jeg trodde. Etter et par timer i løssnø var lårmusklene rimelig sure!

Noen tips for effektiv barmarkstrening av skimuskler?

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat