|
Sv: Noen som starter 16. mars?
God morgen alle flinkiser
Nå er jeg strålende glad! Hadde super vektnedgang de 3 første uker, så stoppet det helt opp og jeg gikk tilogmed opp i vekt selv om jeg var superflink og ikke spiste noe ulovlig . Etter å ha stått bom stille i nesten 3 uker, og vært på nippet til å gi opp, har det nå endelig løsnet. I dag stoppet vekta på 68,1 . Jippi!!! Forhåpentligvis ser jeg 67 tallet ved neste veiing.
Utrolig deilig at dette skjedde akkurat nå, jeg trengte en opptur, for humøret har vært helt på bånn i helgen . Tidlig i forrige uke hadde all snøen regnet vekk, gradestokken snek seg opp mot 10 grader, sola skinte og jeg var i full gang med å planlegge våronn og beplantning i hagen. Men hva skjedde så? Jo det kom en halv meter med snø i helgen , så nå er det full vinter her igjen, og det ser ut til at våren lar vente på seg enda lenge. Er dette et tegn på at jeg bør flytte sørover slik jeg hadde tenkt for et år siden? Kanskje det! Jaja, enda godt vekta viste positivt resultat ihvertfall , så får jeg leve på det. Bare knappe 7 uker til vi reiser til Kreta nå, enda godt jeg har det og se frem til i allt snøkovet...
Vel vel, det var nok sutring og klaging fra min side, nå skal jeg overse all snøen og heller fokusere og glede meg over å ha kommet inn på riktig spor igjen.
Håper alle får en superfin uke (med eller uten vårvær)
Klem Reiseglad

|