Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-09, 14:12   #7
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tre måneder i ketose og bare tre-fire kg!?!

En typisk dag ser slik ut:
Omelett med bacon eller salami og ost til frokost. (Ved dårlig tid blir det et kokt egg med litt kokt skinke og brie) Samme omelett + litt salat til lunsj.

Her ville jeg hatt 2ss med olje i omeletten, evt fløte og olje blandet. Og grønnsaker i, fkes purre og litt paprika.

Middag er stekt kjøttdeig/kylling/svinefilet med brokkoli/blomkål litt løk gjerne litt vannkastanjer og minimais. Gjerne med fløte eller et par egg i panna.

Et par ss smør på kjøttet er ikke dumt for å få opp fettemengden her.

Eller ribbe. Vi har spist ribbe med blomkålmos tre dager i påsken.

Ribbe er fett og bra om dere spiser fettet, hvis ikke, på med smør! Og masse smør i blomkålmosen.

Kveldskosen er et par glass rødvin + vann og linfrø som vi tygger og skyller ned med vann.

Har dere sjekket hvor mye karber det er i vinen?

Jo - hun spiser kanskje litt mye hasselnøtter pr dag.

Jeg ville veid opp dagsrasjoner så jeg visste nøyaktig hvor mange karber det er i nøttene.

Ellers, jeg ville i første omgang, før boka kommer, veid ALL mat med karber og prøvd å holde med på 20-25 karber og så og si alle karber skal komme fra grønnsaker.

Og den vekta, den vekta, vi kvinner er besatt av den derre batteridrevne saken vi har på badet, som vi bare må hoppe på hver morgen... Frem med målebånd, det er være mye mere motiverende.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat