Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-09, 12:34   #4
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Caldo de Pollo (kyllingsuppe)

Bein og alt Kutter bare kyllingen opp i biter. Den skal bli så mør at du bare tar passe biter av den med skjea når suppa er ferdig. Men det er jo ingenting i veien for at man tar vekk beina fra kyllingen før man serverer kyllingsuppa da. Jeg ble bare vant til å spise suppa på den måten da det var sånn jeg pleide å få den servert i Guatemala.

Knutekål:

Knutekål er ikke med i originaloppskriften, men funker som erstatning for guisquil, som jeg sjelden finner i Norge (men har oftere og oftere sett den i innvandrerbutikker i en litt lysere variant. Da kalles den gjerne chayote).

Man kan i grunn bruke hvilke grønnsaker man selv vil, hovedpoenget med suppa er at kraften blir så sabla god :