Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-05, 13:20   #1
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Mensforstyrrelser - PCOS - Metformin

Jeg har omtrent fem hundre tusen spørsmål som prøver å komme ut på en gang her nå - men skal prøve å sortere Håper noen her kan svare sånn litt underveis jaffal....

Etter hva jeg har forstått er mensforstyrrelser et SYMPTOM som kan komme av PCOS - riktig? Stemmer det at insulinresistens ofte også er til stede, eller er det bare noe som kommer i tillegg for noen?

PCOS er kort fortalt cyster på eggstokkene, riktig?

Hva slags cyster er det? Hva er de fylt av? Er de der konstant? Kan de sprekke? Kan de gjøre noen skade?

Jeg har nå brukt Metformin (som en test) siden begynnelsen av februar - og dette blir jo bare mer og mer "umulig" når det gjelder mensen i hvert fall. Noen andre som har opplevd at det blir værre først eller? Eller er nå kroppen min HEEEEEEELT på bærtur og på vei til en annen planet?

Nå spora jeg av - men kommer kanskje på sporet igjen om en stund.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat