Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-09, 22:10   #26
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Andre som er gang for fullt etter en liten påskepause?

Opprinnelig lagt inn av moea, her.

KNALLBRA!!!!! en finner sin egen oppskrift etterhvert...nå har jeg gått en stund og merker jo at en finner en egen måte å gå ned i vekt på etterhvert. men merker godt godene av lavkarbo...jeg har gjennomgått ett forferdelig brudd som jeg er overrasket over meg selv over alt jeg takler så bra som jeg gjør, og det er jeg sikker på er takket være lavkarbo:-)

Signerer den
Lavkarbo gjør meg stabil og sterk.
Kjenner våren komme og med den en fornyet motivasjon til å spise mere ordentlige måltider. Derfor bestemte jeg meg for at etter påske, blir det mer mosjon i form at gåturer først og fremst, og maten skal lages fra skratch. Lageret at Atkinsbarer er ikke blitt fornyet, nå er det slutt på denslags

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat