|
Sv: Depper (predison og manglende vektnedgang)
Opprinnelig lagt inn av newone, her.
Gir snart opp denne ketolyse kuren. Trudde jeg hadde funnet den siste rette slankekuren og følte det også når jeg gikk ned 7 kg på 1 mnd 
Men etter det har det ikke rikket seg ett gram .
Stiksen viser at jeg er og har vært i ketose siden 15 januar.
Går lange turer nesten hver dag og rekker jeg ikke det så sitter jeg på ergometersykkelen 
Men her også ett annet kjempe problem og det er at jeg går daglig på prendison.
Er det noen her som har erfaring med ketolyse og prendison?
Takker ellers for ett kjempe flott forum og mange flotte ide'r som dere kommer med.
Håper på svar.
har ikke tid til å oversette,men her kan du nok finne noe som angår deg(og andre?)
High doses of cortisone (prednisone, etc.) typically cause elevated glucose levels. Cushing's syndrome usually involves hyperglycemia. Normally, this is just a functional response to an excess of glucocorticoids, but studies in dogs suggested that intense and/or prolonged stress can damage the insulin-secreting cells in the pancreas. Dogs had half of their pancreas removed, to increase the burden put on the remaining tissue, and after a large dose of cortisone the dogs became (and remained) diabetic.
Armour Thyroid and Naturlig Progesterone(ikke de du kan få av din lege,de er sytetiske), unlike IKKE østrogen, stimulate bone-building, and are associated with a decreased risk of cancer. It seems sensible to use thyroid and progesterone for their general anti-degenerative effects, protecting the bones, joints, brain, immune system, heart, blood vessels, breasts, etc
arvid g
|