Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-09, 22:37   #776
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei - bør vel presentere meg her jeg også - har ca 40 kg som skal vekk!

Jeg er 36 år og har vært overvektig i 24 av dem. På det tyngste har jeg veid 122 kg (2005) - det er mye for en kropp på 160cm!!!! Hadde en runde med Eurodietten for 3 år siden, gikk ca 25kg som jeg siden har lagt på meg det meste av - skuff. Men nå er det ny frisk, og jeg startet opp med eurodietten i slutten av februar. Da viste vekten 117 kg. Målet er å komme ned i 70kg. Har både insulinresistens og PCOS, så jeg tar Glucophag. I de siste årene har jeg også slitt med migrene flere ganger i mnd, men den har vært fraværende helt siden jeg startet på dietten
Vet at eurodietten fungerer, det er tiden etter at dietten er gjennomført som var utfordringen jeg feilet på forrige gang. Nå har jeg funnet dette fantastiske forumet, og suger til meg all informasjon, råd og tips jeg kan finne.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat