Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-09, 14:51   #22
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Wink

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Hei Elisabeth33
Du skal ignorere følelsen av å være masete når det gjelder legen din - han/hun er der for å hjelpe deg med helsen din og svare på spørsmål du måtte ha. Selv har jeg valgt å finne meg en lege som ikke deltar i fastlegeordningen, men som til gjengjeld er mye mer imøtekommende og i tillegg ser på sammenhenger mellom de ulike problemene jeg har. Må betale mye mer for en time, men så opplever jeg at utbyttet er mye større. Det eneste jeg bruker fastlegen til, er hvis jeg trenger å fornye en resept og andre enkle "ting".

Min innstilling til det norske helsevesen (bare navnet helseVESEN gir negative assosiasjoner! ), er generelt negativ. Slik jeg opplever dagens helsesystem, så behandles vi for de symptomene som er tilstede i det øyeblikk vi blir undersøkt. Mens årsaken til symptomene, eller sammenhenger mellom ulike symptomer ser ut til å bli skjøvet til side.
Sorry - ble nok et lite utbrudd her ser jeg , men det viktigste vi alle kan gjøre for helsen vår er å stille krav til legen. Spør, grav, forlang - be om utskrift av journalen din med alle blodprøver og kommentarer som legen har skrevet. Dette har du krav på!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat