Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-09, 16:29   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Jeg stussa også litt på grønnsakene, men det er kanskje i små mengder? Jeg kommer nok til å kutte kraftig ned på grønnsaker og kompensere med godt med vitaminer, men bare fordi det er en begrenset periode jeg skal forsøke dette. Har tenkt på å prøve det før du la ut forsøket ditt her, men med den tilnærmingen du hadde så ble det en lettere avgjørelse å ta.
Jeg fikk forresten et tips i dag om å spise ca en halv agurk om dagen for å ikke få for mye syre i kroppen, ettersom den er superbasisk og ikke inneholder kh å snakke om. Jeg har visst et forhøyet syrenivå i kroppen, men stressrelatert, og ikke kostholdsrelatert, men en halv agurk skader uansett ikke.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat