Opprinnelig lagt inn av madisa, her. Første uka på ketolyse gikk kjempe fint - 1,4 kg (selvfølgelig mest vann) Så fikk jeg mensen og det varer og varer... I dag er det jo veiedag.. Ugg det var bare 200 gram ned Mister litt motet, kjenner jeg (hjelper selvføgelig ikke at jeg er litt pemenstruell fra før av )
Opprinnelig lagt inn av madisa, her.
Første uka på ketolyse gikk kjempe fint - 1,4 kg (selvfølgelig mest vann) Så fikk jeg mensen og det varer og varer... I dag er det jo veiedag.. Ugg det var bare 200 gram ned Mister litt motet, kjenner jeg (hjelper selvføgelig ikke at jeg er litt pemenstruell fra før av )
Skjønner akkurat hvordan du har det, har samme problemet. Gikk jamt ned de første to ukene, mens den siste uken gikk jeg faktisk opp 500 gram selv om jeg var i ketose hele tiden og ikke spiste noe som jeg ikke skulle. Venter mensen om et par dager, så lurer på om det kan ha noe å si for oppgang/manglende vektnedgang? Meeen, jeg gir ikke opp! Har handlet inn masse god lavkarbomat og bakt en deilig ostekake og proteinbrød som jeg skal ha med på hytta i påsken, skal ikke la denne uka knekke meg, jeg SKAL klare det! De andre kan bare kose seg så masse de vil med kvikklunsj og pølse i brød, jeg her en bikinidate om 9 uker og den svikter jeg ikke.... God påske til alle dere flinkiser