Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-09, 17:09   #28
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av SuperMarion, her.

Skjønner hva hva du mener.. det handler jo om å endre vaner.
I utgangspunkte ser jeg på dette som en kur.. men målet mitt er å endre vanene mine. Og jeg tror det krevs tid og jobb for å få til. Faller man tilbake i gamle vaner fyker jo kg på igjen..
syns det er vanskelig å endre kostholdet mitt til lavkarbo.. men jobber med saken

Husk at lavkarbo ER ikke bare de 15-20 karber man snakker om for å være i ketose! Lavkarbo er opp til 200-250 karber (har jeg hørt eller lest et sted ) og det betyr nok at også Fedonmat er i lavkarboområdet, hvis man velger den rette maten derifra da.

Selv går jeg på lavkarbo (40-50 karber) fordi at jeg slipper ta vanndrivende så lenge jeg er på kuren, angsten er borte, bulemien er borte, huden er blitt glattee og finere (har fått spes komplimenter for det ) og jeg er i bedre form enn på lenge! Og i likhet med Lokkebiffen har jeg hatt mine dager da jeg eter ikke-lavkarbo og kroppen preges av det..

De kiloa ned er bare et pluss!