Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-09, 13:02   #26
Tamika
Nytt Medlem

Tamika sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Tigerstaden
Tamika er på en erverdig vei

Sv: Spiser du lavkarbo bare for gå ned i vekt?

Jeg ble tipset om lavkarbo av en venninne som har hatt dette kostholdet i noen år. Tok bare et par dager før jeg "kom igang"

For meg var dette i begynnelsen for å se om dette hadde noe for seg, jeg er en skeptiker av hjerte, og tror ikke på hvasomhelst. Men, allerede etter en uke merket jeg store forskjeller, mest på maven. Selvom det gikk i litt sukkerfritt så hadde jeg ikke noe trøbbel med maven, og det var jo en ny verden for meg! Får se om den grusomme hodepinen min kanskje går over også (migrene er en fest, juhu..) for da hadde livet plutselig blitt et helt nytt kapittel for meg

Jeg begynte ikke med lakarb for å gå ned, men fikk høre av min venninne at det kunne være en bonus... Og siden jeg ønsker meg å gå ned 15-20 kg så er jo ikke det å forakte heller.

Jeg er innstilt på en livsstilsforandring, og savner ikke de "daglige" karbo-bombene. Selvom de evinnelige familieselskapene nå blir mareritt for et kakemonster som meg 0 hihi.

Tamika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomp. under utvikling ;) Svar med sitat