Det skjer så lite på induksjonen
På tirsdag har jeg gått på induksjonen i to uker. Første uken gikk jeg ned 2,6 kg, så la jeg på meg 400 gr igjen, og de henger fortsatt fast. Jeg er kjempeflink, har kun skeiet ut en eneste gang, og det var med M, og uten at det hadde innvirkning på ketosticks'en. Jeg skal ned 25-30 kg. Jeg drikker rikelig, magen fungerer som den skal, og jeg trener styrke 2 ganger ukentlig. I tillegg beveger jeg meg i jobben. Riktignok var mensen i anmarsj da jeg la på meg de 400 gr, men nå er det 4 av 5 dag med mensen, og vekta står fortsatt bom stille. Jeg har heller ikke minsket i cm denne uka. Hva i svarte søren kommer dette av? Noen som har noen ide? Her er matvarene jeg vanligvis holder meg til:
Egg, smør, seterrømme, kylling, skinke (2.1 karb per 100 gr), salat og tillatte grønnsaker, bacon, biffkjøtt, koteletter og rå karbonader som jeg steker selv (2.1 karb per 100 gr). Jeg drikker rent vann og maks 4 dl tabekstra til dagen. Hva søren gjør jeg? Motivasjonen er ikke helt på topp, så jeg tror jeg trenger litt råd og oppbacking nå...
|