|
Sv: Intoleranse for karbohydrater
Jeg har hatt et par planlagte sprekker, og jeg ble utrolig dårlig. Det dreide seg om et par-tre pizzabier for en tid tilbake. Dagen derpå og de påfølgnede dagene var jeg helt elendig form. Jeg sammenligner det med ordentlig fyllesyke :-)
Hodepine, kvalme, trøtthet, ullen i hode og urolig søvn. For meg er dette nok til at jeg ikke "sprekker" så ofte. Altså: kroppen sa ifra om at dette er ikke bra for deg!! Og jeg er selvfølgelig enig. Nå dreier utskeielsene om gulerot i grønnsakssuppa, kålrot til pinnekjøttet eller en bitteliten finncrisp til spesielle anledninger. Skal unne meg litt av det i påska...pinnekjøtt og finncrisp. Jeg har holdt på med ketolyse siden oktober og har redusert vekta med 17 kg, det er fantastisk deilig, men det beste er alle de andre fordelene med det. Jeg kommer til å ta en pause i påska, trenger det føler jeg. Mest for å få en flying start på ketolysen etter påske igjen. Har tanker om å gå ned ytterligere 7-8 kg. Uten at jeg har tenkt over det noe særlig....er målet innen rekkeviddet før sommeren-jippi!

|